GYIK

A weboldalon nem látom a füleket. Miért lehet ez?

A weboldal responsive, azaz átalakul. Másképp jelenik meg egy számítógépen, egy tableten és egy mobilon. Valószínűleg a monitorja kisebb méretű mint 1024 pixel ezért a tablet nézetet látja. Kérem nyomja meg a „Ctrl” és a „-” gombot és a weboldalt már hagyományos formában fogja látni, megjelennek a felső menüsor gombjai.
 

Van olyan termék amit később szeretnék megvásárolni (többször is), valahogy tudom ezt rögzíteni?

Igen, van erre lehetőség, de csak a regisztrált felhasználóknak.
A terméknél van egy kis szívecske. ha azt megnyomja, akkor a kedvenc termékei közé teszi (beúszik balra a „Kedvenc termékeim” közé). Ilyenkor nem kell megkeresnie a terméket, hanem a belépés után már látja is a bal oldali blokkban, vagy a fiókadatok között, amit itt talál.


A weboldal kosarába beleraktam több terméket, de el kell mennem, és még nem fejeztem be a vásárlást. Ha kilépek, akkor a kosaramba maradnak a termékek kilépés után?

Igen, a vásárlást belépés után tudja folytatni.

 

Nem tudok belépni, pedig már régebben használtam a weboldalukat, volt jelszóm is. Mi lehet ennek az oka?

A weboldalunk megújult és a régi jelszavakat adatvédelmi okok miatt nem vihettük át az új weboldalra. Kérem a belépés gombra kattintson és kérjen egy jelszó emlékeztetőt (Elfelejtett jelszó) az e-mailcíme megadásával. Ekkor egy mailbe megkapja az új jelszavát. Ezzel már be tud lépni.

Garanciás problémám van, mit tegyek?

Ha valamelyik áruházunkban vásárolta a terméket, akkor kérem a boltba vigye vissza a terméket és ott megkezdik a garanciás ügyintézést.

Ha a weboldalunkon vásárolta a terméket akkor kérem töltse ki a Reklamációs és visszáruzási adatlapot és küldje el az ügyfélszolgálatunknak.

Részletesebben olvashat itt.

 

Szeretnék érdeklődni, hogy mit tegyek, ha megvásároltam egy terméket a weboldalon, de mégsincs rá szükségem.

A legrövidebb időn belül hívja a vevőszolgálatunkat.

Ha a terméket még nem küldtük el, akkor nincs semmi probléma a terméket nem is szállítjuk ki.

Ha a terméket aznap kapja meg, akkor kérem ne vegye át, hanem jelezze a futárnak, hogy nem kéri az árut és ezt már a vevőszolgálatunkkal is egyeztette.

Ha az árut megkapta és átvette, csak mégsem szeretné megtartani, akkor az elállási/felmondási jogával élhet 14 napon belül erről részletesen olvashat itt.

Árak és paraméterek összehasonlítása az Árukeresőn