Menü

INFORMATIKAI FEJLESZTÉS A PRINTKER ZRT.-NÉL

eu-logo

„INFORMATIKAI FEJLESZTÉS A PRINTKER ZRT.-NÉL.”

A projekt alapadatai:

  • Pályázó neve: PRINTKER OFFICE LAND Irodatechnika, Papír, Írószer Kereskedelmi és Szolgáltató Zártkörűen működő Részvénytársaság
  • Projekt azonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01450
  • Igényelt támogatás: 15 773 600 Ft
  • Támogatás mértéke: 40 %
  • Konstrukció keretében igényelt kölcsön: 19 717 000 Ft
  • Konstrukció keretében igényelt kölcsön mértéke: 50%
  • A projekt költségvetése: 39 434 000 Ft
  • Projekt tényleges kezdése: 2018.12.01.
  • Projekt fizikai befejezése: 2020.02.29.

 

A projekt bemutatása:
A projekt során a SAP Bussines One és a MS SQL Vállalatirányítás/ Vállalatinformációs Rendszer 6 moduljának bevezetése történt meg a cégnél a működési hatékonyság és a piaci trendeknek való megfelelés érdekében, az alábbiak szerint: Vállalati CRM, értékesítési terület, Kontrolling és döntéstámogatás, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Gyártási terület, Táv- és csoportmunka támogatás.


Mindegyik modul használatától a napi munkánk hatékonyságának növekedését értük el, az információk rendszerezett elérhetőségűek lettek:

1) A CRM esetében beszállítóink és vevőink naprakész adatainak elérhetőségét értük el;

2) A gyártási területen rendkívül fontos számunkra a készletek folyamatos követhetősége, a késztermékek önköltségszámításhoz kapcsolódó adatok rendszerezettségét értük el;

) A kontrolling esetén sokdimenziós elemzések váltak elérhetővé a cég működésére vonatkozóan;

4) A beszerzés és logisztika esetében a napi működésünkre vonatkozóan elértük a folyamatos ellenőrizhetőséget, termék kódok alapján történő nyilvántartást;

5) Pénzügyi rész esetében rendkívül fontos volt számunkra, hogy naprakészen tudjuk követni a cég pénzügyeinek bevétel és kiadás oldalát egyaránt; ezt is sikerült elérni

6) A HR területén a munkavállalóinkkal és a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatok gyorsabb áramlását és azonnali elérhetőségét vártuk, melyet megvalósítottunk

7) A táv- és csoportmunka támogatás eredményeként képesek lettünk különböző területeken dolgozó munkatársaink között hatékonyabb információ áramlást biztosítani, többé nem szükséges a személyes jelenlét vagy az időigényes kommunikációs csatornák használata, a rendszerek összekapcsoltságának köszönhetően a hozzáféréshez jogosultak bárhonnan lekérdezhetik a rendszerből a munkájukhoz szükséges adatokat.

szechenyi-logo

Keresés